https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שישי, 12 ביוני 2015

אירועים של קיץ

אחיין מתוק שלי חוגג יום הולדת. הוא ילד מדהים עם אישיות מיוחדת במינה. הכנתי עבורו כרטיס ברכה קייצי {אם מתעלמים מהביגוד של הילד בחותמת} -




מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק לבן
- דף רקע ירוק מנוקד מתוך סדרת דפים שקניתי ממש ממש מזמן ומסתבר שכל קיץ אני חוזרת אליה של חב' DCWV שנקראת the summer matstack {דפים קטנים בדיוק לכרטיסים בגודל 4.5" / 6.5 " .
- פאנץ' בלונים מניירות קארדסטוק מבריקים זהב ותכלת
- חותמת ילד של Sarah kay וזו לא כל החותמת, אחרי הילד הולך לו כלבלב אבל רציתי פוקוס רק על הילד.
- צביעה בטושי ה - Chameleon  שניתן לרכוש אצל נתנאלה - ממש כאן.
- הדגלים הארוכים הם משאריות של ניירות ועליהם החתמתי עם חותמות מילים מהסט הענק של נתנאלה {יש שם המוןןן חותמות שוות}.
- מסביב לדף המדוגם ולדגלים ציירתי ביד חופשי עם עט פיילוט שחור קו לא יישר במכוון למראה שובבי.
- 3 בלינגים צבעוניים
- ולא פחות חשוב - רקע לצילום שקניתי מיעל יניב, מומלץ - איך הסתדרתי בלי זה קודם? ;-)

*****

והשבוע היקיר שלי הלך לחתונה והכריז כמה ימים מראש - "שולי, תכיני לי כרטיס!" ומי אני שאגיד לא?! {ולא, לא היו לי עדיין את הרקעים של יעל}
חברתי אורית ברל המוכשרת בטירוף!!! ראתה את הכרטיס הזה כשהעלתי אותו בפייסבוק וכתבה שהיא מחכה להסברים, אז אורית אני מקווה שההסברים האלו יהיו מספקים ואם לא, את יודעת איך להשיג אותי :-)







מה בכרטיס:

- בסיס קראדסטוק לבן
- דף רקע מהסטאק החדש של נתנאלה שנקרא VINTAGE סטאק משגע!!!
- האליפסה - חותמת של "Lily & milo" של חברת Stampavie .
- במרכז האלפיסה הדבקתי אבקת זכוכית מנצנצת glass glitter  של Melissa Frances {זהירות לא לשפשף עיניים תוך כדי שימוש!!}







- עליו הדבקתי בדבק דו"צ 2 פיצ'וצ'י לבבות בגדלים שונים.
- ה"לנצח!" - חותמת מבית נתנאלה {שוב הסט הענק של החותמות} ואת הכרזה/קלף ציירתי ביד חופשית.
- פרח שושנה מנייר שאותו קניתי בחנות של חפ"ד {סיבה למסיבה וכאלו}, ופרחי הגיבסניות שלידו הם מתוך שרשרת של פרחי משי שקיבלתי ממכר {איזה מתוקות הגיבסניות הא?!}.
- 3 טיפות עם ברק פנינתי שכבר עבדתי והזכרתי אותן בעבר שנקראות dew drops לי יש את הבקבוק עם הטיפות בצבעים האלו












- על המעטפה - הוספתי חיתוכי פאנצ' לבבות ומסגרת
- חותמת תאריכון מגניבה שיש לי מסט מגניב שנקרא Snap! Stamps daily של חברת Simple stories {אם מוכר לכן/ם אז יש לי גם סט דפים תואם שהזכרתי באחת הרשומות.

# הייתי רוצה לדעת אם פירוט החומרים שאני עובדת איתם ומעלה כאן לא/כן מעיק עליכן/ם לקריאת הרשומה, אשמח לדעת!

שתהיה שבת נפלאה לכולם
יום נפלא
שולי

8 תגובות:

  1. שולי, הכרטיסים מהממים ביופיים... את מוכשרת בטירוף !!! איזה כיף לעדי לקבל את הכרטיס... נראה שהמתנה היא שולית ליד כרטיס כזה... קרן

    השבמחק
  2. כמה יפה שאת יכולה ליצור כרטיסים כל כך שונים אחד מהשני בסגנון - וכל כך יפים כל אחד בזכות עצמו! אריה יודע למה הוא מבקש ממך.... <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה, איזה כיף לקרוא את התגובה שלך!!!! וכן, אריה לא סתם מנצל אותי ;-)

      מחק
  3. כרטיסים מקסימים.. מעניין איפה אוכלים אבטיח בחורף.. הצביעה שלך נהדרת!
    אותי לא מלאות הרשימות - מאוד (!!) מעניין אותי במה השתמשת! תודה..

    השבמחק
    תשובות
    1. יייוווו מיכל תודה רבה!!!!! איזה כיף לקרוא
      חיבוק

      מחק