https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 18 ביוני 2016

מחווה ליעלוש, כי צריך להגיד תודה

היי, הנה אני כאן שוב.
מידי פעם אני הולכת להתארח במפגשים של סדנאות {של חברות בעיקר}. אני דואגת תמיד להגיע עם איזו מחווה למארחת ולמדריכה של הסדנה.
הפעם המארחת והמדריכה היו אותה הבחורה... נו זו, המקסימה הזו - יעל אור!! 
גם הפעם הבאתי איתי מחווה קטנה עבורה. הכנתי לה מתקן לפתקי ממו בהדרכה המעולה של זהבית שקד!!
וזה מה שיצא לי:














וכמובן הוספתי גם כרטיסון תואם:



 וביחד:





מה במתקן ובכרטיסון:

- בסיס המתקן קרטון ביצוע {זהבית מדריכה עם קאפה, לי לא היה אז השתמשתי בקרטון}.
- נייר מדוגם קקטוסים של "המכולת" שקניתי אצל "רעותא"
- סרט ורוד עם זיגזג שחור שקניתי לפני שנים {רבות!} אצל נתנאלה The paper studio
- נקודות פנינה דביקות בצבע ורוד שקיבלתי מתמי חברתי
- אותיות, נוצה זהב, לב זהב כולם של יעל יניב
- ע"ג הכרטיס החתמתי עם חותמות מתוך סט שקניתי {סט פושט כזה אבל מתוק משהו} של Stamp
- את מסגרת הכרטיס ציירתי ביד חופשית עם עט פיילוט.

אני אומנם פחות מעדכנת ומפרסמת כאן פוסטים, מהסיבה שעכשיו אנחנו לקראת סוף שנת הלימודים ויש לי כל כך הרבה סידורים שנלווים לסוף הזה :-)
אני מחכה לחודש אוגוסט שבו תהיה גם לי קצת מנוחה וחופש {בכל זאת עבודה של 6 ימים בשבוע יכולה להתיש}....
למרות זאת יש עוד כמה וכמה דברים שיצרתי שטרם העליתי כאן, יגיע גם זמנם.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך
חיבוקים
שולי

4 תגובות:

  1. איזה כייף שהשתמשת בהדרכה!!
    מקסים!!
    וכייף ליעל!
    חיבוק
    זהבית

    השבמחק
    תשובות
    1. הדרכה כזו שווה!!! היא מצוינת ממש ואני מתכוונת לממש אותה עוד כמה וכמה פעמים!!
      תודה רבה יקירה
      חיבוק

      מחק
  2. מקסים שולי! איזה כיף לכן שאתן נפגשות..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה!! ללא ספק המפגשים האלו מחממים את הלב!!
      חיבוק

      מחק