https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

חופש

אני בחופש, כבר קרוב לשבוע {אוייי כמה הייתי צריכה אותו!!}. אומנם בשבילי הוא לא יהיה כזה ארוך אבל אני מתכוונת לנצל את חלקו עבור זמן יצירה {מה שלא קרה בתקופה האחרונה מכל מיני טעמים}.

ובעיתוי שכזה קבלו את האתגר החדש של Scrappy hands  -  אתגר # 71 - חופשה



אני כרגע לא מתכננת חופשה לתקופה הקרובה {גם מטעמים אישיים} אבל בהחלט מתיימרת להכניס אתכן/ם {בדמיון גם אותי} למוזה ולאווירת החופשה החלומית המיוחלת :-)
ואם משהי/ו מכן/ם מתכננים חופשה אשמח להעביר אליה/ו את הכרטיס הזה {בחיי שאני מתכוונת לזה} שהכנתי כהשראה לאתגר:




ותקריבים:








מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק בצבע תכלת. 
- דפי רקע {שהם בעצם דף אחד דו צדדי} מתוך סטאק שניתן לרכוש אצל זהבית שקד - ממש כאן
- וואשי בדוגמת אווירון דו כנפי.
- וואשי מפוספס תכלת ורוד וכסף.
- החתמה "לגלות את העולם" שהוחתמה בחותמת של נתנאלה שהוחתמה עם דיו פיגמנטי בצבע כחול ים של חברת Stewart Superior {הרכישה האחרונה שביצעתי מקסם שימושי בימי לימור ז"ל} שהובלטה עם אבקת אמבוסינג שקופה.
- החתמה First class  שזו בעצם החתמה של 2 חותמות מתוך הסט חותמות שנקרא: Urban stamps של חברת Docrafts Papermania , שגם הן הוחתמו באותו הדיו והובלטו עם אבקת אמבוסינג שקופה.
- פיסה מדף מפה שנגזר מתוך אטלס ישן נושן שגולגל ונקשר עם חוט אופים בצבע תכלת לבן.
- פנינים דביקות בצבע ורוד עם אולטרא.
- החתמה של כיתוב "Let's fly away" נעשתה בחותמת גלגלת של חברת Dear Lizzy האלופה!!!! {שאני מטורפת על המוצרים שלה} עם דיו שחור של חברת VersaFine.
- מצפן קטן ומתוק 

וכאן תוכלו לראות השראות נוספות לאתגר מחברות צוות העיצוב שלנו:


שווה להיכנס ולראות את התוצרים המשובחים שלהן!!

האתגר יימשך כ-4 שבועות, ניתן להעלות עד 3 עבודות חדשות דנדשות ולא לשכוח בפלטפורמה שאתן/ם מעלות/ים את העבודות הנפלאות יש לציין את שם ומספר האתגר ולהוסיף קישור {אתגר #71 - חופשה, Scrappy Hands}.

מזכירה לכן שיש עוד שבועיים להשתתף באתגר ספורט #70 והנה הקישור להוסיף את עבודותיכן/ם לאתגר הספורט ולקבל קצת השראה מצוות העיצוב - הנה ממש כאן וכדי לקבל השראה נוספת מצוות העיצוב תוכלו להקליק כאן.

שיהיה לכולנו שבוע נפלא ומלא בבשורות טובות 
מוזה ליצירה
שמחת חיים
ורק טוב!!!

חיבוק
שולי



11 תגובות:

  1. שולי, כרטיס מקסים שבהחלט מעביר תחושה של חופש וים.
    מאחלת לך הנאה מלאה מהחופשה גם אם היא קצרה יחסית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה.
      ממצה כל יום את החופש שיש לי ....
      חיבוק

      מחק
  2. כרטיס מקסים אני אוהבת אותו מאוד!!

    השבמחק
  3. כרטיס מקסים.. המפה המגולגלת אדירה!גם החותמת :) קיצור.. אוהבת מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה, נכון שהיא מתוקה שהיא כזו קטנה?! :-)
      חיבוק

      מחק
  4. ממש ממש יפה! המצפן הקטן חמוד כל כך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי - ברוכה הבאה!!
      כן, הוא מתוק באמת :-) ... תודה רבה רבה
      חיבוק

      מחק
  5. החופשה היוונית שלי- לשם זרק אותי הכרטיס הרגוע שלך. כרטיס קסום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה. אני כל כך לוקחת את ההגדרה שלך לכרטיס, קלעת בול !! אכן הכחול נותן תחושה של יוון... בא לי לצאת לחופשה ביוון :-)
      חיבוק

      מחק
  6. כרטיס מקסים, מושקע ומלא השראה, ככה שהצלחת לא רק לעמוד באתגר של סקראפי, אלא גם בזה שהיצבת לעצמך: הכנסת אותנו לאווירה... תודה!

    השבמחק